Общи условия на Karat-S


ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПЪТУВАНЕ ПО МЕЖДУНАРОДНИТЕ ЛИНИИ НА “КАРАТ-С”АД


1. Със закупуването на билет превозвачът сключва договор за превоз на пътника, като поема своите отговорности, съгласно чл.чл. 42 – 48 от Закона за автомобилните превози (ДВ, бр.82/1999, бр.11/2002 г.).

2. Превозвачът осигурява на притежателя на валиден билет на фирмата или неговите партньори по дадена линия, превоз по посочения маршрут и личният му багаж, състоящ се от един куфар и една ръчна чанта. За пътуването в чужбина е необходим валиден задграничен паспорт или валидна лична карта.

3. Всеки допълнителен багаж се таксува и заплаща по определената тарифа. Допълнителен багаж се превозва само при капацитетни възможности в автобуса.

4. Цената на пътуването включва превоз на един куфар и една ръчна чанта (борден багаж), с общо тегло до 30 кг. или с размери на куфара 100/60/30 см. За превоз на втори багаж се заплащат 10 лв., а за трети - 50 лв, доколкото не съществуват други допълнителни тарифи през периода на пътуването.

5. Срокове за промени и анулации:

• за промени до 72 часа преди началото на пътуването се удържат 10% неустойка от общата цена на билета;
• в срок между 72 или 24 часа преди тръгване се удържат 50%;
• в срок по-малък от 24 часа - общата стойност на билета не се възстановява, което е валидно и в случаи на загубен или откраднат билет.
6. Фирмата-превозвач не носи отговорност за загубен или откраднат билет, които не се възстановяват.

7. Двупосочните билети са валидни в рамките на 6 месеца. Билети без фиксирани дати за пътуване подлежат на заверка в бюрата на превозвача или на неговите партньори в чужбина.

8. Необходимо е потвърждение на датата на пътуване, особено в случаите на по-продължителен период между първоначалната резервация и датата на втора посока (връщането).

9. Билети без нанесени дати за връщане се приемат и обработват само при наличните свободни места в автобуса.

10. Пътник, закупил билет, е застрахован в рамките на пътуването за риска “Злополука”. При желание за по-голяма застраховка и друго застрахователно събитие, пътникът може да сключи лично отделен застрахователен договор по свой избор.

11. Фирмата-превозвач не носи отговорност за паспортни, визови и митнически неуредици на пътниците, които са изцяло тяхна отговорност, както и за застраховки по рисковете “Живот” и “Медицински разноски”.

12. Всеки пътник носи лична и финансова отговорност за нарушения на Шенгенските разпоредби за пребиваване в чужбина. Глобите се заплащат лично от пътника, извършил нарушението.

13. Всеки пътник носи лична финасова отговорност за нанесени от него щети на превозното средство.

14. Фирмата-превозвач не носи отговорност за закъснения по обективни причини или при настъпване на “форсмажор”, както и за загубен или откраднат багаж преди проверката в автобуса и след предаване на багажите при пристигане на съответната спирка.

15. В случай на неосъществено пътуване по вина на фирмата-превозвач, се възстановява само стойността на неосъществената част от пътуването.

16. Превоз на домашни любимци не се допуска, както и превозване на телевизори, велосипеди, перални и миялни машини, печки и друга битова техника.

17. Пушенето в автобуса по време на цялото пътуване е забранено.

18. Ползването на индивидуалните предпазни колани в автобусите по време на пътуването е задължително за цяла Европа. Глоби, наложени от кантролните органи във връзка със сигурността по време на пътуването, се носят лично от нарушителя.

19. Фирмата-превозвач не извършва превози на багаж без придружител без всякакви условности.

20. Рекламации са валидни само в писменна форма, отправени в срок до 1 месец от датата на пътуване, заедно с копие от билета и багажния етикет, без които рекламации не се разглеждат. За функционалното състояние на съоръженията в автобуса, отнасящи се до повишаване комфорта на пътуване, фирмата-превозвач не носи гаранции и не са обект на рекламации.

21. Посочените в разписанията и други информационни материали времена на пристигане по спирки са ориентировъчни.

22. Покупката на пътуването е валидна само след извършено плащане.

23. Срока за обслужване на рекламации и срока за възстановяване на сумата на клиента при отказ е в рамките на един месец след подаване на рекламация/жалба.
Рекламация може да се подаде по следните начини:
- на телефон +359 2 812 0812
- на еmail: operations@eurolines.bg


Регламент 181/2011 относно правата на пътниците в автобусния транспорт


ПОЛИТИКА ЗА ЛИЧНИТЕ ДАННИ.

Карат С е регистриран администратор на лични данни с идентификационен номер 162897.
На сайта на EUROLINES.BG се събира следната информация за потребителите на този сайт:
- Собствено и фамилно име,
- адрес за контакт,
- ЕГН
- номер на документ за самоличност.

Ние използваме тази информация за обработка и изпълнение на на поръчките, подобряване на обслужването и за комуникация с нашите клиенти относно продукти, услуги и промоции.
Ние не споделяме личната информация, която сте ни предоставили с трети страни.
За да следим интернет сесията на потребителя ние използваме т.нар. cookies




Информация и резервации
КАРАТ-С Евролайнс България
София, Централна гара, Автогара “Сердика” (“Трафик маркет”), тел. (02) 832 10 32, 981 98 48
София, кв. Красна поляна, ул. Мечка 35, тел. (02) 812 0 812, 812 0 810